March Madness – kampania wewnętrzna ABAX

autor -
W ABAX zakończyła się wewnętrzna kampania March Madness. Celem tej kampanii jest integracja zespołu i zachęcenie pracowników do twórczego, nieszablonowego myślenia (ang. „thinking out of the box”).

ABAX wierzy w rozwój swoich pracowników i odważa się wypróbować czegoś nowego, dlatego posiadanie takich wewnętrznych kampanii pozwala pracownikom dowiedzieć się czegoś nowego na swój temat, być może znaleźć nowe sposoby pracy, które są bardziej wydajne niż wcześniejsze metody.

W tym roku, każdy tydzień był pod inną nazwą (Happy Land, Customer Land, Sellers Land), a pracowników czekały różnego rodzaju wyzwania i niespodzianki. Przez oficjalnym rozpoczęciem kampanii miała miejsce impreza integracyjna zorganizowana przez ABAX. Była to świetna okazja do poznania się lepiej poprzez zorganizowany quiz, rozmowy jak również sposób na wyciszenie po pracy przy dobrym jedzeniu. 

March Madness oczami pracowników

Firma posiada oddziały w 9 krajach i wszystkie placówki zostały udekorowane, a każde biuro otrzymało dodatkowo tablicę BINGO, gdzie pod koniec dnia pracy na pracowników czekały bardzo atrakcyjne nagrody za wyróżnienie za ich ciężką pracę.

Różnego rodzaju aktywności jak T-shirt day, Cross Dressing day, Hat day, Sport day, czy też poranne, radosne przywitanie przez roztańczoną ekipę ABAX koszem słodyczy czy smoothie, towarzyszył pracownikom przez cały miesiąc. Wiele osób może dziwić dlaczego w Marcu w mediach społecznościowych udostępniane były posty roztańczonego króliczka czy pracowników przebranych w ubrania przeciwnej płci (Cross-Dressing day), kolorowych t-shirtach (T-shirt day), wyszukanych okryciach głowy (Hat day) czy na sportowo (Sport day).

Kampania wewnętrzna naprawdę łączy zespół. Dobrze jest móc dobrze się bawić ze swoimi kolegami poza codzienną pracą biurową. Niektóre stroje były naprawdę imponujące i szokujące – i dobrze! ABAX wierzy, że należy przełamywać rutynę i stwarzać entuzjastyczną atmosferę pracy. Uśmiech na twarzy pracowników jest dowodem na to, że March Madness jest warty powtarzania co roku.

Entuzjazm kluczem do sukcesu firmy telematycznej ABAX

ABAX docenia pozytywne nastawienie osób pracujących w firmie i jak co roku nagrodził butelką szampana najbardziej zadowolonych pracowników z każdego departamentu. March Madness ma na celu promowanie entuzjazmu i dobrej zabawy w miejscu pracy, aby docenić pracowników za ich ciężką pracę i inspirowania do osiągania lepszych wyników.

ABAX pragnie, aby pracownicy byli zadowoleni – celem jest osiągniecie przynajmniej 80% wskaźnika zadowolenia. Dlatego przez cały rok staramy się, aby nasi pracownicy z entuzjazmem przychodzili do pracy, ponieważ zadowolenie pracownicy to zadowoleni klienci. W marcu idziemy o krok do przodu – organizując miesięczną kampanię March Madness. Jest to okazja do integracji oraz jeszcze lepszej pracy zespołowej.

ABAX stawia na rozwój pracowników

Dodatkowo każdy miał możliwość zdobycia ekstra punktów w firmowym systemie elearningowym (pracownicy ABAX mają możliwość przez cały rok poszerzania wiedzy i rozwijania swoich umiejętności dzięki dostępnym szkoleniom online oraz offline). Dla firmy ważne jest, aby każdy miał szanse na podnoszenie poprzeczki swoich możliwości, rozwoju osobistego i zawodowego.

Regularne szkolenia – które pracownik może wybrać sam – podnosi nie tylko kwalifikacje, ale również daje pewność, że w razie potrzeby każdy ma szanse poszerzyć swoje umiejętności. Dostęp do kursów online jest z poziomu każdego urządzenia podłączonego do Internetu, jak również poprzez aplikację do ściągniecia na smarfona.

O firmie ABAX

ABAX to norweska firma telematyczna, wiodący europejski producent i dostawca elektronicznej ewidencji przebiegu pojazdów, systemów monitorowania pojazdów, technologii kontrolowania maszyn i urządzeń oraz oprogramowania do zarządzania projektami. Czytaj więcej...